Voltamos!

Ola de novo, #FamiliaCantabile!

Os últimos meses foron de moitas mudanzas e incertezas. Todo o mundo tivo que frear e tamén nós tivemos que aguantar sen facer o que máis nos gusta: cantar. Con todo, despois de que a situación causada pola COVID-19 mellorase (malia que aínda é necesario manter a precaución e cumprir as normas de hixiene e distanciamento social), Cantabile comezou a coller ritmo e reprogramar pouco a pouco as actividades que foran canceladas.

O primeiro que fixemos foi retomar os ensaios. Coas debidas medidas de seguridade e nun espazo amplo como é a igrexa das Capuchiñas da Coruña, organizamos varias sesións de traballo vocal en pequenos grupos para recuperarmos a forma. Despois de tanto tempo na casa, había moito que traballar!

Despois desta toma de contacto, non tardou en chegar a primeira actuación post-confinamento: o concerto Coruña Orgullosa, organizado polo Concello da Coruña con motivo do Orgullo LGTBI 2020. Así o recollía a concelleira de Igualdade, Yoya Neira:

Con máscaras, nun grupo reducido e nun exterior privilexiado, o castelo de Santo Antón, interpretamos obras variadas e deixamos claro que #OrgulloCantabile tamén é reivindicarmos a igualdade e o respecto para todas as persoas independentemente da súa orientación ou condición sexual.

Coas baterías cargadas tras este retorno, xa temos o ollo posto nos próximos eventos: o concerto de non-aniversario (non-aniversario? Que será, será…?) e a próxima edición da Noite das Candeas. Se as circunstancias o permitiren, verémonos axiña, familia! #CantabileNonPara

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *