#VenresDeCompositores 4: María Mendoza

Hoxe pasamos o ecuador das presentacións das artistas de #PalabrasDeLuz coñecendo a María Mendoza, unha compositora galega de acollida que axiña se ilusionou tanto coma nós por este proxecto e musicou os poemas “Dareiche”, de Eva Veiga, e “Rompa se ten que romper”, de María Lado.

María naceu en Oviedo en 1975. É licenciada en Belas Artes e Titulada Superior de Piano, Música de Cámara e Solfexo,  Repentización e Transporte  e membro da Asociación Galega de Compositores e Compositoras.
A súa actividade profesional divídese entre a docencia, a composición e a interpretación, destacando a súa faceta creativa, tanto compositiva como interpretativa. Compuxo a música de series e curtas de animación, emitidas e premiadas en televisións de todo o mundo. Ademais, é compositora de música clásica contemporánea, interpretada en España, Francia, Turquía e Italia, entre otros, e editada por Dos Acordes, Armonía Universal, Periferia Música, ediciones Robert Martin, Música Neo e a Consellería de Cultura de Galicia.
Durante a súa traxectoria, Mendoza ten recibido varios galardóns: primeiro premio pola súa obra para Banda Sinfónica “A Raíña Lupa” no V Concurso de Composición para Banda “Josep María Lleixà Subirats” (2018), segundo premio no I Concurso de Composición Internacional  Hélianthe (2016) e o terceiro premio no concurso de composición “Galician Folk Songs” (2015).
Os seus discos, Intro (2016) e Nova (2017), editados pola discográfica ourensá Arteficción, poden escoitarse en todas as plataformas dixitais e nos concertos que ofrece na actualidade, acompañada da actriz Nate Borrajo.

Seguimos tecendo a chegada deste ilusionante proxecto. Até a semana que vén! #CantabileNonPara