IV Noite das Candeas

Por cuarto ano consecutivo celebramos a nosa Noite das Candeas Cantabile. Nesta ocasión, valeu como despedida dun verán moi intenso para o Coro. A Noite das Candeas é un concerto especial, diferente. Rerpertorio distinto, protagonistas distintos, a igrexa iluminada coas candeas…

A Noite das Candeas convertiuse tamén no escaparate da nosa Sección Xuvenil, que dirixe Lucía Cernadas. Os rapaces e rapazas de Cantabile preparan o seu propio repertorio e ensaian, dirixen e interpretan. Hai canteira!

Matías Cobo, o noso novo pianista, participou tamén como solista interpretando unha peza moi emotiva, o tango Adios Nonino, de Astor Piazzola, que levantou ao público dos seus asentos.

A nosa querida igrexa das Capuchinas quedou pequena para toda a xente que quixo asistir ao concerto.

Para rematar, queremos indicar que este concerto, tan especial para nós, foi dedicado a Carlos de las Heras, voluntario amigo das Capuchinas e amigo de Cantabile tamén, que nos deixou recentemente.