Estrea de Palabras de Luz no Teatro Colón

Ola, #FamiliaCantabile! Esperamos que esta entrada vos encontre moi ben nas vosas casas. Estes días nós tamén tivemos tempo para pór a nosa conta de YouTube ao día e xa podemos compartir convosco todos os vídeos do concerto de presentación de Palabras de luz. Foi un día moi especial!

Deixámosvos con eles. Primeiro, o discurso da nosa presidenta, Lucía Cernadas, e o noso vicepresidente, Miguel Nó:

A seguir, as doce pezas que compoñen o traballo e que xa podedes escoitar nunha listaxe de reprodución. Clic!

E por último, un último vídeo que fala por si só: os vosos aplausos finais, mentres no escenario nos acompañaban as e os artistas que puideron asistir á estrea e escoitar por primeira vez o seu traballo. Máis unha vez, grazas, grazas, grazas!

Esperamos que rememorar este concerto vos guste tanto como a nós. Oxalá poidamos xuntarnos a cantar axiña. Unha aperta, #FamiliaCantabile!

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *