Concerto XVII Aniversario – Parte 1

Hoxe traémosvos unha entrada moi especial! Despois de meses de moito traballo, por fin podemos compartir convosco os vídeos do concerto XVII Aniversario do pasado mes de marzo no Teatro Colón. Nesta ocasión, realizamos un concerto solidario en favor da ONG New Light, que traballa para dar un futuro a nenos, nenas e mulleres vítimas da prostitución no Barrio Vermello de Calcuta, na India.
O acto comezou cunhas palabras de Xulio Loureiro, que foi presidente até o mes de marzo deste mesmo ano. A seguir, interviñeron as voluntarias de New Light.

A continuación, música! Abrimos a velada cunha obra instrumental da estupenda orquestra de instrumentos de época que nos acompañou aquela noite, a Obertura de Rinaldo HWV7, de G.F. Händel.

A seguir, un clásico dos nosos concertos: “Ritorni omai nel nostro core”. Mariana e Lucía interpretaron o duetto.

Para seguir, recuperamos un coro do noso proxecto de 2017, a primeira parte do Mesías de Händel, : “For Unto Us a Child is Born”.

Nesta primeira parte aínda gozamos doutras dúas obras de Händel: “Let te Bright Seraphim” e “Let Their Celestial Concerts All Unite”. A pesar de formar parte dunha única peza, o teatro non puido conter os aplausos despois do solo. Brava, Inés!

E até aquí a primeira parte do concerto. Na próxima semana publicaremos a segunda metade do concerto, a estrea do Te Deum de Marc Antoine Charpentier nas voces de Cantabile. Poderedes encontrar facilmente todos os videos nunha lista de reprodución na nosa canle de Youtube. Vémonos no próximo concerto! #CantabileNonPara