Concerto XVI Aniversario Coro Cantabile: Oda polo aniversario da raíña Ana HW74 de G.F.Händel

A presentación en sociedade do traballo que, cada ano, realiza o Coro faise tradicionalmente no noso concerto de aniversario. A obra escollida neste caso foi a Oda polo aniversario da raíña Ana HWV 74 de G. F. Händel.

A igrexa de San Nicolás, como sempre, quedou pequena para poder acoller a toda a xente interesada en disfrutar da habitual calidade musical das nosas representacións. Entre este numerosísimo público sorprendeunos a presencia de D. José Domenech Part, prestixioso crítico musical do diario Levante de Valencia que publicou unha reseña no citado diario da que extractamos o seguinte frangmento e que empregamos como resumo do concerto:

“(…) Desde el primer momento, me percaté de la calidad del conjunto coral, al que acompañaba una magnífica orquesta de cámara, todos ellos a las órdenes de Pablo Carballido, músico de alta cualificación, quien en todo momento cuidó detalles y matices de solistas, cantores y músicos obteniendo unas versiones realmente imapctantes que emocionaron al público que colmaba la Iglesia de San Nicolás por completo.

Si bien la Oda para el cumpleaños de la Reina, de Haendel, fue la obra fundamental del programa, el resto de piezas fue tratado por la misma exquisitez, cuidando el estilo y dosificando cada plano sonoro, logrando una unidad formal del conjunto realmente ejemplar (…)”.

Deixamos aquí a gravación do concerto para que non tivese a oportunidade de velo ou quere volver a disfrutar del.