Sobre Cantabile

Coro Infantil e Xuvenil Cantabile nace froito da asociación que leva o seu mesmo nome como un gran proxecto musical e social que integra a nenos, nenas, mozos e mozas tendo á música clásica como fío conductor.

Desde o noso nacemento en 2002  chegamos a ser un un referente musical en toda Galicia grazas ao gran número de concertos e xiras tanto no panorama nacional como internacional: Viena, Salzburgo, Lisboa, Bolonia y Roma. Ademais, os numerosos premios recibidos e a crítica avalna a nosa traxectoria interpretativa e, especialmente o noso son e técnica vocal, debidas ao noso director Pablo Carballido del Camino, tenor e maestro de canto.

Cantabile gravou xa cinco discos entre os que destacan a banda sonora da película De Profundis, estreada xunto á Orquesta Sinfónica de Galicia, o disco adicado á obra vocal sacra de Vivaldi avalado polo musicólogo López Calo ou “Mozart y Haydn en las voces de Cantabile” froito do noso traballo na retrospectiva sobre o repertorio deses dous grandes maestros do século XVIII.

Na actualidade prepara o que será o seu novo traballo discográfico. Pronto teredes máis novas sobre el.

Formas de Contacto:

Tes as seguintes formas de contactar connosco:

• twitter: @coro_cantabile
  • a nosa páxina de facebook
  • correo electrónico: [email protected]
  • correo postal: R/ Sto. Tomás, 30, baixo, 15002 A Coruña
  • teléfonos: 672 071 565 y  664 790 807 (para contratación de vodas)

Se queres vir a vernos ou probar a cantar connosco, estamos os sábados de 11:00 a 14:00 no noso local en:

R/ Sto. Tomás, 30

15002, A Coruña

Composición Xunta Directiva

A asemblea xeral da Asociación musical y cultural Cantabile do 31 de marzo de 2019, elixiu a seguinte xunta directiva:

• Lucía Cernadas Varela, presidenta
    • Miguel Nó Gómez,  vicepresidente
    • Santiago Vázquez Calvete, secretario
    • Carola Antezana Canales, tesoureira
    • Cristina del Mar García López, vogal
    • María Begoña Juárez Pérez, vogal
    • María Luisa Marcos Pacheco, vogal
    • Xulio Loureiro González, vogal
    • Cristina Veira Flores, vogal

4 comentarios en “Sobre Cantabile

1. cristina gonzález nóvoa

tengo un hijo de 7 años y me gustaría que conociera vuestro coro.
    no tiene ni idea de música, quizá sería mejor que primero empezara en una escuela y después, una vez que supiera leer una partitura, fuera por vuestro local.
    vosotros diréis
    gracias y un saludo
    cristina

1. Coro Cantabile

Hola Cristina:
      Estaremos encantados de recibir a tu hijo para que nuestro director le haga una prueba cuando tenga 8 años que es la edad mínima para entrar en Cantabile.
      Si mientras tanto, le gusta la música y se anima a estudiar en la Escuela de música, en el Conservatorio o en una academia, sería perfecto.
      Un saludo y gracias por seguir a Cantabile.

2. ANGEL GALLEGO

BUENAS TARDES. ME LLAMO ANGEL Y SOY EL DIRECTOR DEL CORO RECONQUISTA DE OVIEDO.
    LES ESCRIBO PARA PEDIRLES LA PARTITURA DE “CAMINAD SEÑORA”
    FIGURA EN NUESTRO ARCHIVO, PERO NOS FALTA LA ULTIMA HOJA.
    SIN MAS UN SALUDO.
    ANGEL GALLEGO